Designglas



Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen van klanten. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!

 

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Verzending binnen Nederland en België is altijd gratis!

     

  • Hoe verloopt de bestelling?

    Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging van ons. Vervolgens gaan wij voor jou aan de slag. We zorgen ervoor dat de opdracht direct wordt doorgestuurd naar de productie. Zodra het product gereed is voor verzending, ontvang je automatisch van ons de track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.

  • Wat is de levertijd voor de bestelde producten?

    Je dient rekening te houden met een levertijd van ongeveer 10-15 werkdagen. Alle producten worden individueel geproduceerd zodra je een bestelling plaatst, daarom duurt het even voordat ze gereed zijn.

    Specifieke maatwerkproducten van glas kunnen echter tussen de 4-6 weken in beslag nemen. Dit betreft producten die speciaal voor jou op de millimeter nauwkeurig moeten worden gemaakt, zoals op maat gemaakte deuren, tafelbladen, enzovoort.

  • Kan ik de artikelen in een winkel of een showroom bekijken?

    Wij verkopen ons volledige assortiment online en hebben geen fysieke winkel. We staan garant voor de kwaliteit van onze producten. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent, laat het ons dan weten en we zullen het oplossen. We streven ernaar dat iedereen die bij ons heeft gekocht, tevreden is.

  • Ik wil graag een andere maat, hebben jullie ook meer glas op voorraad?

    Hieronder vind je het glas dat we momenteel op voorraad hebben. Heb je echter een andere maat nodig die hier niet tussen staat, neem dan gerust contact met ons op. We zullen het product dan speciaal voor jou op de millimeter nauwkeurig maken.

  • Hoe worden de producten verpakt/ verstuurd?

    Onze producten worden met grote zorgvuldigheid verpakt. Het glas wordt volledig omringd door piepschuim en we voegen hoekbeschermers toe, samen met een stevige kartonnen doos voor extra bescherming. De kans op schade is minimaal. Mocht er onverhoopt toch schade optreden tijdens de bezorging, dan zorgen wij ervoor dat je een nieuw, volwaardig product ontvangt.

     

  • Ik heb een klacht over een bestelling. Wat moet ik doen?

    Je kunt ons gewoon bellen en we zullen het voor je oplossen. Als je liever een e-mail wilt sturen, laat het ons dan weten door naar de contactpagina te gaan en het contactformulier in te vullen. Vergeet niet het ordernummer te vermelden en aan te geven welk product of welke producten het betreft. Geef ook een duidelijke omschrijving van de klacht.

    Wanneer kan ik een reactie op mijn klacht verwachten? Binnen enkele uren nadat we je klacht hebben ontvangen, zullen we deze in behandeling nemen en ontvang je een reactie.

    Ons streven is 100% klanttevredenheid en we zullen er alles aan doen, binnen onze mogelijkheden, om jou tevreden te stellen.

  • Hoe scherp zijn de afdrukken van de foto's?

    Al onze foto’s die online staan worden allemaal in zeer goede kwaliteit afgedrukt. De foto’s zijn één voor één door onze grafische vormgevers gecontroleerd en geselecteerd om jou een print van topkwaliteit te kunnen bieden.

  • Ik heb geen orderbevestiging gehad en nu?

    Het kan voorkomen dat je geen bevestiging van jouw bestelling hebt ontvangen. De meest voorkomende oorzaak is een typefout in het e-mailadres tijdens het bestellen, waardoor de e-mail naar een verkeerd adres is gestuurd. Bel of e-mail ons als dit het geval is, wij zullen dit voor je oplossen.

  • Kan ik mijn bestelling/ verzendadres nog wijzigen na het bestellen?

    Je hebt 24 uur om je bestelling nog aan te passen. Na die periode is het niet meer mogelijk om wijzigingen door te voeren. Dit komt doordat we wekelijks honderden bestellingen verwerken en alles automatisch wordt verwerkt.

     

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Zie retourneren voor meer info