Designglas

Veelgestelde vragen

Hieronder zijn de meest voorkomende vragen van klanten. Staat uw vraag er niet tussen? Bel of mail ons.

 

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Verzending in Nederland en België is altijd gratis

  • Hoe verloopt de bestelling?

    U krijgt na het bestellen van ons een orderbevestiging. Hierna gaan wij voor u aan de slag. Wij zorgen dat de opdracht direct doorgestuurd wordt naar de productie. Zodra het product klaar staat voor verzending krijgt u van ons van zelf de track en trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Dit duurt doorgaan tussen de 8-12 werkdagen.

  • Wat is de levertijd voor de bestelde producten?

    U moet rekening houden met een levertijd van ongeveer 8-12 werkdagen. Alle producten worden individueel geproduceerd zodra er een bestelling geplaatst wordt, vandaar dat het even duurt.

    Specifieke maatwerk producten van glas kunnen oplopen tussen de 4-6 weken.  Dit zijn de producten die speciaal voor u op de mm nauwkeurig moeten worden gemaakt (bijvoorbeeld deuren op maat, tafelbladen op maat etc.)

  • Kan ik de artikelen in een winkel of een showroom bekijken?

    Wij verkopen ons gehele assortiment online en hebben geen fysieke winkel. Wij staan garant voor de kwaliteit van onze producten. Mocht u op een of andere manier toch niet tevreden zijn, laat het ons weten en wij lossen het op. Wij willen dat iedereen die een aankoop heeft gedaan tevreden is.

  • Ik wil graag een andere maat, hebben jullie ook meer glas op voorraad?

    Zie hieronder het glas dat wij op voorraad hebben liggen. Heeft u toch een andere maat nodig die er niet tussen staat, neem dan contact met ons op. Wij maken dan het product op de mm nauwkeurig.

  • Hoe worden de producten verpakt/ verstuurd?

    Onze producten worden met uiterste zorg ingepakt. Het glas word in zijn geheel rondom voorzien van piepschuim. Verder zijn er nog hoekbeschermers en uiteraard een kartonnen doos ter bescherming. De kans op schade is minimaal. Mocht het op een of andere manier toch kapot gaan tijdens het bezorgen, krijgt u gewoon een nieuw volwaardig product.

     

  • Ik heb een klacht over een bestelling. Wat moet ik doen?

    U kunt ons gewoon bellen en wij lossen het op. Mocht u een mail willen sturen, meld dit door naar de contactpagina te gaan en het contactformulier  in te vullen. Vermeld het ordernummer en geef aan welk(e) product(en) het betreft. Geef bovendien een duidelijke omschrijving wat de klacht betreft.

    Wanneer krijg ik een reactie op mijn klacht?
    Binnen een werkdag na ontvangst wordt je klacht in behandeling genomen en ontvang je een reactie.

    Ons streven is 100% klanttevredenheid en wij zullen er alles aan doen, binnen onze mogelijkheden, om u tevreden te stellen.

  • Hoe scherp zijn de afdrukken van de foto's?

    Al onze foto’s die online staan worden allemaal in zeer goede kwaliteit afgedrukt. De foto’s zijn één voor één door onze grafische vormgevers gecontroleerd en geselecteerd om u een topkwaliteit print te geven.

  • Ik heb geen orderbevestiging gehad en nu?

    Het kan het toch voorkomen dat u geen bevestiging heeft gehad. De meest voorkomende oorzaak is een typefout van het emailadres tijdens het bestellen, waardoor de mail naar een foutief adres is gestuurd. Bel of mail ons als dit het geval is, wij lossen dit op.

  • Kan ik mijn bestelling/ verzendadres nog wijzigen na het bestellen?

    U heeft 24 uur om uw bestelling nog te wijzigen. Nadien is het niet meer mogelijk om iets aan te passen. Dit komt omdat wij honderden bestellingen per week uitvoeren en alles automatisch verwerkt wordt.

     

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Zie retourneren voor meer info

Door de site te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten